1.1. Vyberte si produkt, který si přejete zakoupit a klikněte na tlačítko „DO KOŠÍKU“. Po kliknutí budete přesměrováni do nákupního košíku, kde budete mít možnost vidět produkt, který jste do košíku vložili a potvrdit objednávku.
Pokud si přejete zakoupit další zboží, klikněte na tlačítko „ZPĚT DO OBCHODU“, zboží vyhledejte na stránce a opět v něm klikněte na tlačítko „DO KOŠÍKU“. Pokud jste si již další zboží nevybrali, zpět do košíku se můžete vrátit pomocí tlačítka „KOŠÍK“ v pravém horním menu – tlačítko se nachází úplně vpravo a vedle něho můžete vidět i počet položek, které jste do košíku vložili a celkovou sumu objednávky
1.2. V košíku si zkontrolujte obsah a správnost objednaného zboží. Můžete zde také aktualizovat počet kusů objednaného zboží, případně ho z košíku pohodlně odstranit zaškrtnutím příslušného políčka v sloupci „ODEBRAT“ a následně kliknutí na tlačítko „PŘEPOČÍTAT NÁKUP“ zaktualizujete svůj košík.
1.3. Pokud zboží v košíku vyhovuje Vašim představám a chcete jej zakoupit, klikněte na tlačítko „POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE“.
1.4. V kroku „DOPRAVA A PLATBA“ můžete zkontrolovat a případně i změnit způsob doručení a platbu. Způsob doručení balíčku zůstává prozatím neměnný. Platbu si lze zvolit v závislosti na stav skladu, způsob platby si vyberete tak, že kliknete na kroužek vpravo vedle Vašeho zvoleného způsobu úhrady.
1.5 Pro vyplnění kontaktních údajů, přihlášení do již existujícího účtu prosím klikněte na tlačítko „POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE“.
1.6 Pokud jste u nás již v minulosti nakupovali, máte možnost přihlásit se pomocí e-mailu a hesla do svého starého účtu, který použije údaje z Vaší předešlé objednávky. Přihlašovací heslo Vám bylo odesláno v prvním e-mailu s nadpisem „Vítejte v SuperGamer.cz“. Pokud jste tento e-mail smazali, nové heslo si můžete vygenerovat kliknutím na tlačítko „ZAPOMENUTÉ HESLO“. Pozor, e-mail s novým heslem Vám může přijít i do kategorie SPAM či HROMADNÉ. V případě, že jste nový zákazník, vyplňte formulář níže. Formulář vyplňujte pozorně, nakolik obsahuje údaje, které budou použité při dopravě zboží k Vám. Pro vyplnění údajů, pokud nakupujete zboží na firmu, klikněte na tlačítko „CHCI ZAKOUPIT ZBOŽÍ NA FIRMU“. Následně se Vám zobrazí formulář, kde můžete zadat potřebné údaje. Pokud jste již údaje vyplnili, pro pokračování klikněte na tlačítko „ULOŽIT NOVOU ADRESU“.
1.7 V třetím kroku „ADRESA“ si můžete zkontrolovat Vaše registrační údaje, případně je upravit. Pokud si přejete objednávku doručit na jinou adresu, než je adresa registrační, klikněte na tlačítko „ADRESA PRO DORUČENÍ“. Následně se Vám zobrazí krátký formulář. Po vyplnění tohoto formuláře stačí kliknout na tlačítko „ULOŽIT NOVOU ADRESU“. Následně si vyberte tuto adresu z nabídky Vašich adres. Pro pokračování v objednávce stlačte tlačítko „POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE“.
1.8 Posledním krokem je „POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY“, kde jsou uvedeny všechny údaje o objednávce – adresa dodání, fakturační adresa, vybraný způsob přepravy, objednané zboží. Můžete se vrátit na jakýkoliv předcházející krok a v případě potřeby upravit údaje. Pokud máte specifické požadavky k objednávce – například dodání v jiném termínu apod., máte možnost uvést tyto požadavky do poznámky k objednávce stlačením tlačítka „PŘIDAT POZNÁMKU“. Po kontrole správnosti údajů stlačte „ZÁVAZNĚ OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY“. Po tomto kroku Vám přijde na e-mail potvrzení o vytvoření registrace a objednávky a také heslo pro další nákupy – tyto údaje si uchovejte.
2.1. Po odeslání objednávky Vám bude do pěti minut doručen e-mail s označením „Potvrzení o přijetí objednávky“. Objednávka se zatím nezačala zpracovávat, potvrzujeme pouze zařazení objednávky do našeho systému. Vaše objednávka není v této fázi ještě z naší strany potvrzená.
2.2. Obchodník zpracuje Vaši objednávku a ověří dostupnost zboží a správnost ceny. Pokud je objednávka v pořádku, obchodník Vám ji potvrdí telefonicky nebo e-mailem, čímž se zavazuje dodržet nabízenou cenu a potvrzuje dostupnost zboží. V případě, že je Vámi objednané zboží skladem, objednávka se po zpracování expeduje. Pokud zboží není skladem, obchodník Vás bude informovat o předpokládaném datu naskladnění zboží.
2.3. Objednávka se přesouvá na expedici při splnění jedné z těchto podmínek:
Přijatá nová objednávka (zboží skladem) v případě, že je vytvořena v pracovní den do 13:00 hod., zásilka se expeduje ještě týž den. Zboží do objednávky se naskladnilo v dopředu určeném termínu.
2.4. Objednávka je vyfakturována a zaslaná do skladu na expedici, o této skutečnosti Vás budeme informovat e-mailem.
3.1. V expedičním centru zboží zabalí a předají zásilku kurýrní společnosti. O zabalení objednávky budete informováni e-mailem, cestu zásilky směrem k Vám můžete sledovat přes funkci Track&Trace kurýrní společnosti, kdy všechny potřebné informace obdržíte spolu s potvrzením o expedici zásilky.
3.2. Zboží Vám bude doručeno následovný pracovní den po expedici zásilky ze skladu. Kurýrní společnost Vás bude kontaktovat pomocí SMS zprávy s uvedeným časovým rámcem doručení a kontaktem na kurýra.