Právě probíhá překlad daného produktu, jakmile bude k dispozici, okamžitě ho zveřejníme zde.
Popis nového produktu:
Rychlostní dráhy Francouzka, dominovala ikonickým TGV Duplex, jsou přivedeny k životu na dech vyrážející nové trati pro Train Simulator z Ligne Grande Vitesse: Marseille Saint-Charles do Avignon-TGV.
Konstrukce LGV Méditerranée se začala v roce 1996, navržená výhradně jako vysoce rychlostní trať, která mě rozpětí 160 mil a spojuje se s jihozápadem Francie, s hlavním městem, Paříží. LGV Méditerranée se táhne od konce LGV Rhône-Alpes ve Valencii a je ukončena v Marseille za pomoci Avignon a Aix-en-Provence.
Otevřená v roce 2001, LGV Méditerranée je operováni za pomoci SNCF s TGV Duplex vysoce rychlostními vlaky, které pracují na 25 kV systému AC reťazovky, jsou schopny dosáhnout 320 km/h. Tyto revoluční vysokorychlostní vlaky snížily časy vnitrozemských cest na jihu Francie, vlaky TGV momentálně zvládají převážnou většinu cest ve Francii a dokáží procestovat 750 km za zhruba 3 hodiny, což je rychlejší než některé domácí aerolinie.
Dráha slouží pro 4 stanice, které představují tři účelové budovy: Gare de Valence TGV, unikátní vybudovanou více patrovou stanici, která umožňuje snadný přesun mezi vysoce rychlostními a lokálními službami, Gare d'Avignon TGV, která se stala populární díky její blízkosti k centru města Avignon a Gare d'Aix-en-Provence TGV, která umožňuje snadnou cestu na sever Marseille a na Marseillské letiště. Poslední stanice je Marseille-Saint-Charles, konečná zastávka původní vybudována aby sloužila okolní oblasti a Francouzské riviéře, tato stanice je jinak dostupná díky klasickým Francouzským linkám.
Kvůli zvlněnému charakteru terénu jižní Francie představuje LGV Méditerranée mnoho strmých stoupání a klesání, nemluvě o působivém počtu rozsáhlých příkopů, tunelů a viaduktů, které kříží povrch, nejdelší tunel je dlouhý 8 km. Scenérie není pouze divem pro oči, LGV Méditerrainée je 300-320 km/h rychlá akce, která poskytuje rychlý, spolehlivá servis s krásnou krajinou jižního Francouzka míhající se za okny.
Trať je vybavena signalizačním systémem TVM430, revolučním systémem signalizace v kabinách, který je navržen pro operaci vysoce rychlostních vlaků ve vysokých kapacitách. Obvyklá signalizace není praktická pro vysoce rychlostní tratě, protože strojvedoucí mají velmi málo času na sledování a reakce, toho co proletí za okny TGV. TVM430 zobrazuje informace v kabině a ukazuje strojvedoucímu jakou rychlostí by měl vlak cestovat, bez nouze obvyklého vybavení při kolejích.
105 km dlouhá LGV trať z Marseille Saint-Charles a Avignon TGV. Omračující scenérie jihu Francie, která zahrnuje mnoho tunelů a vysoce rychlostních viaduktů. Provozovna lokomotiv v Marseille. TGV Duplex v SNCF barvách. Různé scénáře na tratích. Kompatibilní s Quick Drive.
Scénáře :
BAL signalizační návod TVM430 signalizační návod Cesta z Avignon do Marseille Saint-Charles Cesta z Aix-en-Provence do depa Marseille Cesta z Aix-en-Provence TGV do Avignon TGV Cesta z Avignon TGV do Marseille Saint-Charles